Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Je so zakúpeným tovarom niečo v neporiadku? Za všetky zakúpené produkty v našom e-shope poskytujeme štandardnú záruku v dĺžke 24 mesiacov. Ako teda správne postupovať pri zaslaní reklamácie na našu adresu?
Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte a vložte ideálne do pevného prepravného obalu, tak aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu obsahu zásielky.
Dovnútra zásielky vložte vyplnený Formulár na uplatnenie reklamácie, prípadne tento formulár môžete zaslať na náš e-mail: info@svetlozkovin.sk, zároveň tiež vložte do zásielky kópiu Faktúry - daňového dokladu .
Zásielku poistite na zodpovedajúcu hodnotu a zašlite na našu reklamačnú adresu:
Stanislav Houdek - Svet lôžkovín
Sedláčkova 472/6
397 01 Piesok
Česká republika
Nezasielajte nám zásielku na dobierku! Také zásielky nepreberáme.
Akonáhle zásielku obdržíme, počas 30 kalendárnych dní vybavíme reklamáciu a následne vás budeme kontaktovať e-mailom.
Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v Reklamačnom poriadku.